Activiteitenkalender

Ieder jaar worden er binnen onze kerk diverse inspirerende, mooie en gezellige activiteiten georganiseerd voor ‘jong en oud’, zodat wij elkaar buiten de zondagsdienst ook kunnen ontmoeten. Bij veel activiteiten bent u ook welkom als u geen lid bent van onze gemeente, want wij willen graag kerk zijn voor de lokale gemeenschap.

In de activiteitenkalender vindt u het meest actuele overzicht.

Aankomende activiteiten

NIEUWS

Bingo-middag met high tea

26/05/2024
Activiteit
Speciaal voor de oudere gemeenteleden vanaf 75 jaar organiseren de jongeren van Jong Actief! een Bingo-middag met high tea op 26 mei a.s. in De Munnik.

Uitnodiging gemeenteberaad 21 mei a.s.

21/05/2024
Activiteit
Alle leden van Protestantse Gemeente Nieuwland zijn van harte uitgenodigd voor het gemeenteberaad op 21 mei a.s. in De Munnik. De inloop is vanaf 19.45 uur en de aanvang om 20.00 uur.

Koffieochtend iedere eerste donderdag van de maand

01/02/2024
Activiteit
Iedereen is om 10.00 uur van harte welkom in De Munnik waar de koffie en thee klaarstaat, ook als u geen lid bent van onze kerk.

artikelen op de website plaatsen ?

Artikel op de website plaatsen ?