Kerk van Maandag t/m zaterdag

Werkgroep “Kerk van maandag tot zaterdag”

Eind 2020 is deze werkgroep min of meer spontaan ontstaan. We hadden in die tijd nog te maken met diverse beperkende maatregelen die activiteiten in de weg stonden. Een groep enthousiaste gemeenteleden heeft gezocht naar wat wel mogelijk was.

De werkgroep richt zich vooral op activiteiten doordeweeks, maar doet graag mee aan speciale diensten zoals de startzondag, Kliederkerk en een doorlopende kerkdienst.

Doordeweekse activiteiten zijn bijvoorbeeld de zomerlunch, de “snertlunch”, wandelingen, fietstochten en het bezoeken van musea.

Iedereen kan aan de activiteiten deelnemen, zowel gemeenteleden als niet-gemeenteleden.

De reacties op de georganiseerde activiteiten zijn zeer positief en worden daarom met plezier voortgezet.